čtvrtek 7. března 2013

Jaro se blíží!



Jaro se blíží a tak jsem si pořídila nový přírůstek do šicí knihovny. Je opravdu čerstvá, přišla mi včera odpoledne! Kniha se jmenuje Crafting Springtime Gifts a patří do kolekce Tilda knížek. Je v ní 25 projektů jako třeba zajíčci, slepice, ovečka, husy, šitá vajíčka apod. Podle mě pěkně zpracovaná knížka, součástí knížky jsou šablony na všechny zvířátka a to většinou ve dvou velikostech.


Rozhodla jsem se že hned něco vyzkouším ale neměla jsem vhodné látky. Tak ještě odpoledne jsem běžela k Ladě a nakoupila jsem pár látek. A pozor, to jsem tam den před tím byla!
Všechny nemám na zajíčky ale jsou opravdu krásné, obzvlášť béžové káro! No a protože se chystám na tu klučičí deku tak už mám nachystané látky i na ni. Je to kolekce Farm Fresh od Rileyho Blakea. Ještě nejsou dokonale vyžehlené, ale jak doufám tak už do nich dneska říznu.



1 komentář: