úterý 30. dubna 2013

Dubnové počiny

Tak další výtvory jsou na světě. Konečně mám hotovou deku pro Mateusze. Tak ta mi ale dala zabrat, ani ne tak samotné šití jako to prošívání. Používám 250g termolín tak jestli to bylo tím?! Původně jsem to chtěla prošít volným prošíváním do meandrů, ale pod strojem jsem s tím vůbec nehla. Došlo tak na prošívání ve švu, nebýt horního podávání tak to snad nedošiju. No, nepočítám kolik jsem toho musela párat, ale nakonec mám z deky radost a majitelka také.



 A protože se mi rozpadá peněženka tak jsem si ušila novou z látek od Fig tree kolekce Butterscotch & Rose. Celá je vyztužená decovilem tak moc pěkně drží.


Tak a poslední věc kterou jsem stihla je taška podle Šárky Lipertové. Já jsem ji ušila z tmavomodré džínoviny a z látky MODA FABRICS, Brannock & Patek, kolekce AUDRA`S IRIS GARDEN. Tyhle látky miluju. No, tašce chybí ještě popruh přes rameno a ten horní zipový díl není moc povedený ale je moje, ačkoliv stále uvažuju že to vypárám a nějak opravím.

Tak hotovo, víc jsem toho nestihla. Teď mi přišla nová knížka tak už se na ni chystám, ale to zase příště!




3 komentáře:

  1. Moc krásné věcičky šiješ ;-) .. ale úplně nej je pro mě ta taška, je to naprosto dokonalá kombinace látek a střihu..

    OdpovědětVymazat
  2. Stihla jsi toho hodně za duben, a samou parádu:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat