středa 26. června 2013

Pár drobností

Ani teď šicí stroj nezahálí, ale když je pěkně tak se musím starat i o zahrádku tak toho není mnoho a ještě s holkama šiju pomalého peška .Tak,  ještě v květnu jsem šila velkou chňapku, protože těch není nikdy dost a navíc jsem byla ustavičně popálená od hrnce.
 Dalším počinem byl polštářek ke kittynkové dece. Malá Klárka měla narozeniny tak jsem jí k dece ušila ještě polštářek.

 A včera jsem došila šaty naší Markétce. Tak se módelka musela vyfotit. Látka je Moda Domestic bliss a musím říct že je nejenom krásná, ale skvěle se s ní pracuje. Myslím že se šatky povedly a Markétce moc sluší.


 No a jak došlo na focení, tak Jindřišek musel taky, ačkoliv má do elegána daleko! :D
  No a nedal jinak že se musí v šatičkách taky vyfotit! Musím říct že jsem se opravdu nasmála, ale musela jsem říct že mu taky sluší! :D Mmm ty trepláky a boty! Úplná nádhera!



A na závěr pár fotek ze zahrádky, člověka to těší že ta práce a úsilí k něčemu je.





2 komentáře:

  1. Jsi šikula .. všechno máš nádherné, ale ta chňapka, ta vede!! Je fantastická ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku, ty opravdu nezahálíš:-)) Všechno krásné a modelové ti pózují jedna radost:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat